varmt

ååh vad det är varmt! men ska inte klaga på värmen för snart försvinner den :O redan imon ska det ju regna....
men just nu sitter jag på min balkong och svettas :D haha fresch!
ovärd dag i skolan, slutade typ 11. Och imon har jag 1 enda lekton, funderar på att skita i den :D haha.
sen är jag ledig på onsdag och på torsdag & fredag ska jag dansa.... men funderar på att skita i det med. Jag orkar inte!

Om en stund ska jag nog käka vatten melon, eller glass :D muuumsSSSsssSsSSSs!
sen ska jag och kära mor min gå en promenad och kolla runt lite, men först måste det nog bli svalare...

PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: elin

haha , jag tvekar på regn faktsikt! tror värmen kommer att hålla sig ett tag . ( eller hoppas allafall ;D )

2009-06-01 @ 21:50:38
URL: http://byelin.devote.se/
Postat av: elin

bajs på metro säger jag bara :D sol hela veckan jaao! hihi

2009-06-01 @ 22:09:02
URL: http://byelin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0