Godkväll.

Nu ligger jag i min varma och goa säng <3
mestadels av kvällen har jag kollat på "2 and a half men" så jävla rolig :D älskar den serien.

sitter och chattar med älskling & sötröv sofia som är väldans glad, HAHA :D
bara för att hon skulle dricka te blev jag med sugen på det :( men icke jag har borstat tänderna.
 Juste denna veckan är full packad med grejer :D

  • Tisdag - vanlig skoldag (n)
  • Onsdag- ledig & älskling sover hos mej
  • Torsdag- EMMA TAR STUDENTEN :D yay
  • fredag- städning av huset och flyttning, sen sova hos farmor.
  • Lördag- flytta in i lägenheten :D
  • Söndag- fort. av upp packning :D                

               

Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

Jag älskar också 2 1/2 män, finns ingen bättre serie :)

2009-05-25 @ 23:57:03
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0