Helgen :*

I fredags blev det två besök på vårdcentralen, inte kul.
Skulle egentligen träffat micka, anna och lina, men icke! får bli en annan dag :)
men fått pencillin nu och det är redan bättre :D
lördags så mådde jag fortfarande lite dåligt, men eftersom jag inte träffat älsklingen på hela veckan typ så åkte jag dit och mysade :) <3
idag vaknade jag vid 12, men mattias låg och snarkade brevid mig, haha, jag låg en stund, hämtade vatten och tog alla min piller :D hahah
sen runt 1 vaknade han, och vi låg kvar i sängen ändå till 2 , sedan ropade hans mamma att vi skulle äta, yummie!
sen vid 3 kom mamma och hämta mig :)
och nu de senaste timmarna har jag pluggat, har prov imon INTE OKEJ !

flyttar denna veckan med, SCARY :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0