hemma

Sådär ja, nu är jag hemma igen :D
va med emma & mikko en stund, dom köpte löshår och klips :) Dom är super glada för dom tar studenten imon, jag är avundsjuk.
Men sen efter det mötte jag upp älskling som hade slutat och vi skulle ta bussen 15.40, på bussen träffa jag anna :D pratade om lite allt möjligt, det var trevligt <3
På bussen började jag må jätte illla, trodde seriöst att jag skulle spy, men när jag kom av bussen så fick jag frisk luft och nu mår jag bra igen. Så nu ska jag bara chilla, och om en stund kommer mattias hit eftersom han ska sova här.

Och påtal om inget nu ska jag skriva upp en shopping lista till nästa vecka, fast inte säkert att jag köper allt :D

  • Tröja eller linne på Gina tricot
  • Lösnaglar
  • skor
  • stenar till naglar.               
  • ljusa jeansleggings
Det var väl det som jag kom på nu , kommer säkert fler ideer. Men vettefan om jag kommer ha råd :D haha.


// Josefiiiine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0