Namnam

Hemma från skolan nu :) provet gick sådär?! det var ganska svårt (a)
När jag var påväg till skolan i morse skulle jag kolla hut mkt pengar jag hade på mitt kort, och jag blev förvånad för jag hade råd med jeans leggings denna månaden :D Happi!
Så efter provet åkte jag & sofia in till stan och så köpte jag mej ett par leggings på gina, Peeerfekt :D Bild kommer.

men nu är jag hemma och ligger nerbäddad i mammas säng och tycker allmänt synd om mig själv. Ska få taimat idag med :D muuuums! sen blire att skriva rapport i guess för den har jag inte gjort, annars blire väl film tittande eller nått :D



 skriver sen :*


199 kr på Gina trikot

199 kr på Gina Tricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0